top of page
Office

טיפים והמלצות

למה לא חוזרים אליי???

הגעת לשלב בו החלטת לחפש עבודה חדשה, מקום חדש עם אנשים חדשים.

נכון, לוקח זמן להגיע להחלטה כזאת ואז.. הכנת קו"ח חיפוש ממוקד בפורטלים השונים והופ צדה את עיניך משרה שיכולה להתאים.

ברגע שלחצת על שלח קו"ח הפרפרים בבטן מחכים לשיחה מיוחלת מול מחלקת הגיוס או חברת ההשמה, אבל הטלפון לא מגיע.

הרבה מועמדים שואלים אותי למה לא חוזרים אליי?


אז להלן כמה טיפים למחפשי עבודה:

  1. שימו לב להגדרת המשרה - אם המשרה בכירה ואתם רק סיימתם לימודים אתה בוודאי לא מתאימים למשרה. בטוח שיש לכם את כל הכישורים לניהול, הובלת צוות וכו'. אבל אתם עדיין לא שם.

  2. שימו לב לדרישות המשרה- רוב הפעמים דרישות המשרה מדורגות לפי סדר חשיבות. שימו לב מה דרישות החובה לכל משרה וודאו שהינכם אכן עונים על דרישות אלו.

  3. מיקום המשרה - ישנן משרות שמיקום המשרה הוא מעורפל ולא מדויק, לפעמים מכיוון שמדובר במשרה דיסקרטית או שחברת ההשמה בצד שני מגייסת לתפקיד דומה בכמה אזורים שונים. במידה והינכם ניידים ועונים על כל דרישות המשרה אל תהססו להרים טלפון לחברה ולבדוק מה קורה עם המועמדות שלכם.

  4. פרופיל המשרה - לפי שאתם ניגשים למשרה קראו היטב את תיאור המשרה (חשוב לא פחות מדרישות המשרה) כמו שאתם צריכים להתאים למשרה, המשרה צריכה להתאים לכם.

  5. קו"ח שלכם - לפי שאתם שולחים קו"ח תבקשו ממישהו לבדוק ולקרוא את הקורות החיים שלכם. זכרו קו"ח שלכם הוא הכרטיס ביקור הראשוני שלכם אל מול הארגון. וודאו שהפרטים האישיים נכונים, ההשכלה מצוינת וניסיון התעסוקתי ברור ומתאים לדרישות המשרה.

  6. פרטים אישיים - הדבר הכי הכי חשוב, וודאו שמספר הנייד והמייל המצוין בקו"ח שלכם הוא תקין ונכון אחרת אין דרך ליצור עמכם קשר.

בהצלחה!!

bottom of page